WELKOM

Wil je jouw kind(eren) inschrijven voor het schooljaar 2024-2025 in onze school, dan moet je je eerst aanmelden. Aanmelden betekent dat je te kennen geeft dat je jouw kind(eren) bij ons wenst in te schrijven. Dit gebeurt digitaal (= verplicht vanuit de Vlaamse Regering) via een formulier dat op onze website terug te vinden is (vanaf begin februari).Na de aanmelding ontvang je op een later tijdstip een inschrijvingsformulier, tenzij er geen vrije plaatsen meer zouden zijn voor de leeftijdsgroep waarvoor je wenst in te schrijven.

In onze school kunnen we tot maximum 22 leerlingen per leeftijdsgroep toelaten.

Wil je graag vooraf een bezoekje brengen aan onze school, dan ben je welkom op de opendeurdag die doorgaat op 3 februari van 10 u tot 12 u.

Lukt dit moment niet en wens je toch graag kennis te maken met onze school of wens je meer informatie over hoe je kan inschrijven, dan ben ik heel graag bereid jullie te ontvangen en op jullie vragen te antwoorden.

Start aanmeldingen: op 27/02/24 tot 19/03/24.

OPGELET!

Het tijdstip waarop je je kind aanmeldt, is absoluut niet belangrijk, zolang het maar tussen 27/02/24 en 19/03/24 gebeurt.

Vragen? Hulp nodig?
Contacteer mij gerust!